אילו סוגי ארונות קטנים מותאמים לחדר האמבטיה שלך?

ארונות שירותים מגיעים במגוון סגנונות וחומרים. אתה צריך לבחור אחד שתואם את העיצוב והקואורדינטות הקיימים שלך עם הקבינות הקיימות שלך. בנוסף, חפשו את אלה שמתאימים לחלק האחורי של האסלה כדי להפיק את המירב מהחלל המבוזבז. ליחידות קומפקטיות אלה יש בדרך כלל ארון יחיד עם שני מדפים מתכווננים ומדף אפור, אשר יכול להיות מבטא אופנתי. החלקים האלה צריכים להיות אטומים ועמידים בפני מזג אוויר כדי למנוע נזקי מים. אם אתה מחפש אפשרות סבירה ביותר, שקול את דיקט או MDF.

ברגע שתבחר סגנון, תצטרך להחליט על החומר. כמה ארונות שירותים עשויים דיקט או MDF, שהם גם חזקים וגם עמידים. ארונות אלה יימשכו שנים רבות, למרות היותם מעט יותר יקרים. ארונות אם-די-אף עמידים יותר מדיקט. אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית לתקציב, שקלו לבחור אחת שיש לה מראה. דלת ארון משוקפת יכולה לשמש כארון מעל הכיור בשירותים קטנים.

חדרי אמבטיה הם מקומות קטנים, אז חשוב להיות יצירתיים עם אפשרויות האחסון שלך. למרות שניתן להתאים ארונות למרחבים צרים, אתה מוגבל על ידי כמה מקום יש לך. יחידת פינה משולשת או ארון מגירה יכולה להיות הפתרון המושלם. יחידת פינה משולשת יכולה להיות פתרון אחסון חשאי. סביר להניח שתהיה לך חומרה מינימלית בארונות השירותים הקטנים, אז בחר במבט פשוט אחר תחושה מודרנית.

אתה יכול גם לבחור לקנות ארון אחסון לשירותים. הוא יכול להיות ממוקם בפינה ומחזיק פריטים קטנים מכדי להתאים לארון פשתן רגיל. ארונות אלה יכולים גם להכפיל כבר מגבת. מטליות הן תוספת נהדרת לשירותים קטנים. זה מאפשר לך לתלות מגבות ידיים. אתה יכול להכין ארון גבוה או ארוך ככל שתרצה. מאפיינים אלה הם העדפות אישיות, אך עשויים להיות חיוניים עבורך.

בחירת ארון שירותים קטן לא אומר שאתה צריך להקריב פונקציונליות עבור סגנון. אתה יכול לבחור ממגוון סגנונות וגדלים. אתה לא תמיד צריך לבחור ממשלה מסורתית. חשוב למצוא ארון עם מספיק מגירות שהוא גם אופנתי וגם פונקציונלי. ארון שירותים פשוט יכול להחזיק מגוון של דברים, כך שאתה יכול למצוא את אחד הנכון לצרכים שלך. ארון שירותים קטן עם עיצוב מסורתי הוא בחירה מצוינת לשירותים מודרניים.

ארונות שירותים הם דרך נהדרת לאחסן את הציוד שלך. צריכים להיות להם הרבה תחתונים. אתה צריך לבחור סגנון שמתאים לך, ואל תהסס להתנסות בסגנונות שונים. קניית ארונות אמבטיה מעצבים היא דרך נהדרת לקבל מראה חדש מבלי לבזבז הרבה כסף. אם אינך בטוח מה אתה רוצה, בדוק את האפשרויות הרבות האפשריות וקבל את ההחלטה שלך משם.

ארון שירותים קטן יכול להיות מאוד פונקציונלי, אבל זה צריך להיות אטרקטיבי מדי. זה צריך להתאים את הארונות והקישוטים הקיימים ולהשלים העיצוב של חדר האמבטיה שלך. ארון שירותים קטן ניתן להוסיף סביב הגב של האסלה כדי למקסם את החלל. אתה יכול גם לבחור יחידה קטנה יותר עם שני מדפים מתכווננים. לארון הלבן יהיה שטח אחסון גדול. המדף האפור יוסיף ניגוד לקיר.

אתה יכול לבחור את הסגנון ולסיים אתה מעדיף בקניית ארונות שירותים קטנים. אתה יכול לבחור סגנון שיתאים לעיצוב ולטעם האישי שלך. מראה משובח עשוי להיות הולם, בעוד מראה עכשווי יותר מתאים למראה עכשווי יותר. למרות שהמראה של ארונות השירותים שלך צריך להתאים להעדפות האישיות שלך, אתה צריך גם לשקול את החומרים המשמשים בהם. נזקי מים יכולים להתרחש אם הארונות אינם אטומים.

פרטים נוספים: ארונות אמבטיה קטנים http://sheyn.co.il/