ארבע שגיאות נפוצות בקניית רהיטים למשרד

בכל יום, ריהוט משרדי הוא השקעה משמעותית. באופן אידיאלי, זה צריך להימשך כמה עשורים לפני שהוא צריך להיות מוחלף. על ידי עיצוב רהיטים מסחריים שנבחרו היטב, אתה יכול לשמור על הצוות שלך שמח ופורה לאורך יום העבודה שלהם. עם זאת, ישנן מספר טעויות להימנע מהן שלא זו בלבד שהן יכולות לשפר באופן דרסטי את תוחלת החיים של הרהיטים המשרדיים שלך, אלא גם לגרום לאווירה המשרדית שלך להרגיש מקצועית יותר. עסקים יודעים שההחלטות הטובות ביותר יכולות ליצור סביבת עבודה פרודוקטיבית יותר. הנה כמה טעויות להימנע כדי להבטיח את ההצלחה ארוכת הטווח של העסק שלך.

במידה הלא נכונה, חשוב לבחור את הרהיטים הנכונים. זה יקבע כמה נוח העובדים שלך מרגישים. אתה תמצא אנשים מתלוננים שהם צריכים לשבת יותר מדי זמן או לא מסוגלים לזוז בדרך הנכונה אם אתה בוחר רהיטים שהוא קטן מדי. מצד שני, בחירת רהיטים גדולים מדי עלולה לגרום לאי ־ נוחות לעובדים ולהשפעה ויזואלית לא ־ רצויה על לקוחות המבקרים אצלך במשרד. אם אתה מחפש לשפר את הרהיטים במשרד, ודא שאתה בוחר את הגודל הנכון. זה יכול להיעשות גם על ידי שכירת איש מקצוע.

קנייה ללא תוכנית: אחת הטעויות הנפוצות ביותר להימנע מהן היא קניית רהיטים משרדיים ללא תוכנית. לפני שתבצע רכישה כלשהי, ודא שיש לך מושג מה בדיוק אתה צריך ואיפה תשים אותו. לפני שאתה מתחיל לחפש את המוצר המושלם, אתה צריך להגדיר את התקציב שלך. שני צעדים אלה יבטיחו שלא תבזבז את זמנך, כספך או מאמץ בחיפוש אחר המוצר המושלם. הגדרה מתוכננת היטב תעשה את זה קל יותר לעקוב אחר כל הרכישות שלך ולשמור על ההתקנה הנוכחית שלך.

הימנע מלקנות מהספק הלא ־ נכון: זוהי אחת הטעויות הגדולות ביותר שאתה יכול לעשות בעת רכישת רהיטים משרדיים. זה קל להתפתות על ידי אנשי מכירות שמבטיחים הרבה יתרונות, כולל איכות גבוהה ומחירים גדולים. חשוב להבין שהיתרונות הללו הם לעתים קרובות אשליות. ניתן להשיג אותם מחומרי אריזה מפוארים כמו ויניל. ויניל אינה עמידה וניתן לקרוע אותה בקלות. אתה יכול לסמוך רק על יצירות אמיתיות כשמדובר באיכות.

בחירת רהיטים מהסוג הלא ־ נכון: הטעות האחרונה להימנע מקניית רהיטים משרדיים היא בחירת רהיטים שאינם מתאימים לצרכיך. ריהוט רשת הוא הטוב ביותר אם אתה מחפש רהיטים ארגונומיים. בנוסף לכך, עליך תמיד להתחשב בנחמה. אתה עלול לסבול מכאבי צוואר אם תבחר בעיצוב הולם משוחרר.

רכישת כיסאות מיושנים: טעות נוספת שרבים עושים כאשר הם רוכשים רהיטים משרדיים היא רכישת כסאות מהסוג הלא ־ נכון. זה לעתים קרובות בגלל שהמוכר מאמין שהכיסאות שלהם עדיין אופנתיים. למעשה, אין טעם לרכוש כיסאות אופנתיים אם הם לא יכולים להרגיש בנוח. אולי יש לך בעיה עם הגב שלך אם אתה קונה כיסא משרדי שהוא קטן מדי. מצד שני, רכישת כסאות גדולים מדי עבורך עלולה לגרום גם לגופך לסבול מאי ־ נוחות.

צבעים אינם תואמים למשרדך: כאשר אתה קונה רהיטים משרדיים, עליך לשקול גם צבעים. עם זאת, רוב הקונים טועים בבחירת צבעים שגויים לחלוטין. אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא לבחור גוונים כהים כשיש לך עור בהיר. כמובן, צבע כזה יגרום לשאר המשרד שלך להיראות משעמם. עם זאת, אם יש לך עור כהה, תוכל לשקול צבע בהיר או נייטרלי. עם זאת, פחות סביר שעובדים בעלי עור בהיר יוכלו לבחור בצבעים בהירים.

איזה חומר עליך לבחור? ‏ כפי שהזכרנו קודם לכן, עור פופולרי בימינו. עם זאת, לא כל העור יכול להיות נוח. חומר זה עשוי להראות סימנים של שחיקה ושריטות בקלות, מה שהופך אותו פחות מושך. קל גם להכתים את החומר הזה. לפיכך, עליך לפנות רק לרהיטים משרדיים העשויים מחומר איכותי.

לעוד מידע על ריהוט משרדי הקליקו כאן: מודלו ריהוט משרדי מעוצב