גופי תאורה עבור קיר הבית כדי להגביר תאורה

גופי תאורה, גופי תקרה, פמוטות קיר ומנורות שולחן הם כל גופי תאורה טובים לבית. גוונים של מנורת רצפה מספקים תאורה רכה שתוכל להתאים לצרכים שלך. פמוטות קיר מוסיפים מבטא אופנתי לקיר. מנורות שולחן להוסיף אלגנטיות וחום לחדר.

זרקורים משמשים להדגשת אזור מסוים. אחד העיצובים הפופולריים ביותר עבור זרקורים הוא גליל ארוך עם כמה אורות עטופים בבעלים חסונים. אורות אלה אידיאליים לשבילים, למרפסות, לסיפונים ולמרפסות. אורות לד נעשים פופולריים מאוד לאורות זרקורים חיצוניים. אורות לד ניידים, חיים חיים ארוכים ואינם פולטים חום.

אחד מגופי התאורה של הבית שמציע רב תכליתיות הוא אור תקורה. גופים אלה יכולים לשמש לתאורה חיצונית כללית או תאורת אבטחה. אנשים רבים משתמשים בזה לכל החצר שלהם למטרות בטחון, ביטחון ואסתטיקה. הם באים בסגנונות רבים, כולל מודרני, קוטג ', קאנטרי וויקטוריאני. אתה יכול לבחור מאורות לבנים או צבעוניים.

מאווררי תקרה הם עוד בחירה פופולרית של גופי תאורה לבית. אם ברצונך שיהיה לך מאוורר דקורטיבי ולא פונקציונלי, תוכל לבחור נברשת או נברשת קריסטל. אתה יכול למצוא אותם בסגנונות שמחקים עתיקות מסיימות, כמו גם סגנונות מודרניים או מודרניים. מאוורר תקרה עם אור LED יכול לספק תאורה רכה במהלך חודשים קרירים יותר. אוהד תקורה יכול להפיץ אוויר כדי לקרר את הבית בחודשים חמים יותר.

גופי תאורה יכולים לעשות תוספת אופנתית לכל חדר. גופי תקרה אלה יכולים לשמש ליצירת מוקד באזור מסוים. ניתן למצוא אותם בגימורים ובסגנונות שונים, כולל לבן, כרום, פליז, זהב, ברזל או ויטראז '.

חברה מקצועית עשויה לעזור לך אם אתה מעוניין להוסיף תאורה חיצונית לגינון או לחצר שלך. הם יכולים לעזור לך לבחור את האפשרויות והתכונות הטובות ביותר לצורכי התאורה החיצוניים שלך. תאורת נוף, תאורת דואר, פנסים ואפשרויות תאורה אחרות הן מהטובות ביותר. תכונות אלה יכולות לשמש כדי לשפר את הגינון שלך ולהרתיע פולשים.

אם אתה צריך גופי תאורה לגינה שלך, יש כמה סוגים שונים לבחירה. למשל, פנסים תלויים פופולריים מאוד לשימוש בגנים. סוג נוסף של תאורת גינה פופולרית הוא אור הגן הסולארי המתוכנן להדליק באופן אוטומטי כל יום ולכבות אותו למשך הלילה. סוג זה של אור גן יכול לספק תאורה כללית ומבטא גם בגינה שלך. זה קל להתקין.

אפשרות נוספת היא להשתמש באביזרי תאורה מובילים. אלה מספקים מקור אור יוצא דופן למרחב החיצוני שלך. ישנם מספר סוגים שונים של גופי תאורה מונחים בחוץ, כולל תאורת נוף חיצונית, אורות דואר ונברשות. יש לך שתי אפשרויות בהתאם לסוג האור החיצוני שאתה מחפש. אחד הוא קבוע פשוט שניתן להתקין בקלות או אחר שיש לו מתג עמעם שמאפשר לך לשלוט ביציאת האור. אם תחליט להשתמש בתבנית חיצונית משוכללת, ישנן גם אפשרויות להתאים אישית את האור כך שהוא יתאים לצרכים הספציפיים שלך.

כדאי שתוסיף גם פמוטות קיר לאביזרי התאורה החיצוניים שלך. פמוטות קיר הם בחירה מצוינת כי הם יכולים לספק גם מבטא וגם תאורת משימה. קישוט הקיר יכול לשמש גם כיצירה דקורטיבית או כמתקן תאורה. ניתן להוסיף חומה לאח כדי ליצור חלל חיצוני יפהפה שגם הוא מאובטח.

יש פמוטות קיר רבים זמינים. ישנם פמוטים דקורטיביים רבים זמינים אשר עשויים מסוגים שונים של חומרים. יש אפילו כמה שעשויים מזכוכית. האפשרויות עבור גופי התאורה החיצוניים שלך שמשתמשים בקיר פמוטים הם כמעט בלתי מוגבלים. באפשרותך למצוא מגוון גדול של פמוטים לשימוש הן בתוך הבית והן מחוץ לו.

כאשר אתה קונה פמוטים כדי לקשט את ביתך, חשוב על סוג האור שבו תשתמש. הסוגים השונים של אורות זמינים עלולים לגרום לבלבול כאשר מדובר בבחירת פיר הקיר הימני. לכן, ודא שאתה לוקח את הזמן שלך כאשר אתה קונה עבור הפמוטים החדשים שלך. הקדש את זמנך לבחירת קיר מושלם לביתך ותוכל להיות סמוך ובטוח שתשמח לרכוש אותו ברגע שתתקין אותו. ‏