כיור לנטילת ידיים

כיור לשטיפת ידיים הוא ציוד חיוני בסביבה בריאותית. זה מקל על הגישה למוצרי היגיינה ידניים כמו סבון באזורים שבהם על החולים לרחוץ את ידיהם לעתים קרובות. לכיור ידני צריכים להיות ברזי מים חמים וקרים, כמו גם סוגריים העולים אל הקיר. גם סל או מסננת מומלץ, אך לא נדרש. בדרך כלל קל יותר לנקות כיורי פלדת אל-חלד ויימשכו זמן רב.

כיור חייב להיות זמין לעובדים לרחוץ את ידיהם במתקן לטיפול במזון. קוד תקני המזון מכיל מספר דרישות. קוד תקני המזון עשוי גם לדרוש שיהיה לך כיור בחלל הכנת המזון שלך. פלש אחורי גבוה הכרחי כדי להגן על הרצפה והקירות. כדי למנוע התזת מים על הריצפה, אגן שטיפת ידיים לא צריך להיות פחות מ -8 אינץ 'גבוה.

אין להציב כיורים בשטיפת ידיים בסמוך לאזורים שבהם מתקיימת הכנת מזון ושטיפת מחסן. אירוע שטיפת יד סטנדרטי של 20 שניות הוא מספיק כדי להרוג את רוב הפתוגנים. כל חבר בצוות ההפקה חייב להיות תחת מעקב של QA/QC במהלך שינוי כדי לעקוב אחר כל אירוע. הם לא יכולים לפקח על כל עובד למשך המשמרת שלהם. בנוסף לכך, כיור לשטיפת ידיים חייב להיות מחובר למערכת ניקוז כדי שיהיה קל לנקז מים עודפים.

כיור לשטיפת ידיים צריך להיות במרחק 15 עד 20 מטר מעמדת העבודה. יש להצטייד גם בסבון ומגבות היגייניות. מערכת ניקוז צריכה להיות מחוברת לאגן לשטיפת ידיים. כיורים רבים נדרשים למטבחים מסחריים גדולים. בהתאם לגודלה ומיקומה של המסעדה, לכל תחנה צריך להיות כיור מסוג אחר. תחנת שטיפת ידיים יכולה גם להיות ממוקמת באותו אזור.

הכיור חייב להיות ממוקם קרוב לאזורי מחסן. זה צריך להיות ממוקם לפחות 25 מטרים מאזור הכנת המזון. אין להשתמש בכיור שטיפת ידיים לציוד או להכנת מזון. צריך להיות מספיק אוויר בין הכיור לניקוז הרצפה. החלל האווירי יעזור לעובדים לרחוץ את ידיהם לעתים קרובות ויאות. צינור הניקוז צריך להיות לפחות 15 מטרים מעמדת העבודה. כיור לשטיפת ידיים צריך להיות מחובר למערכת ניקוז.

שטיפת יד כיורים צריכים להיות אספקת מים, סבון, מתלה ייבוש, ומערכת ייבוש. אגן שטיפת הידיים לא צריך להיות יותר מ 25 מטרים מהאזור שבו מתקיימת הכנת מזון. אם מכינים את הכיור לניקוי אוורור, הוא צריך להיות רחוק מהאזור שבו יהיה מזון מוכן. לחלופין, הכיור צריך להיות ממוקם ליד אזור שטיפת המחסן. כדי למנוע מהמים לדלוף לתוך האגן שלך, לכיור צריכה להיות מערכת ניקוז מתאימה.

יש לציין כי אין להשתמש בכיור שטיפת ידיים להכנת מזון, לשטיפת כלי קיבול או לסילוק פסולת אחרת. יתרה מזו, אין להשתמש בו לסילוק מי סחבה. זה צריך להיות מחובר עם מערכת ניקוז. זה צריך להיות במיקום שבו יש מים. זה גם צריך להיות קל לנקות. זה צריך להיות קל לנקות.

כיור לשטיפת ידיים צריך להיות ממוקם במרכז, ואין להשתמש בו להכנת מזון או שטיפת כלי. זה צריך להיות מחובר ישירות למערכת הניקוז הראשית. זה צריך להיות גם מים חמים וקרים בלחץ. הוא גם צריך להיות מוקף במגבת לייבוש. זה צריך להיות קל למצוא את כיור שטיפת הידיים אם זה במקום נוח. אם זה לא, זה צריך להיות ממוקם ליד אזור הכנת המזון.

אין להשתמש בכיור שטיפת ידיים להכנת מזון או לסילוק מי סחבה. אל למים להכיל חומרים מזיקים ולהישמר נקיים. האגן צריך להיות מצויד גם במערכת ניקוז. כיור עם אספקת מים מספקת, סבון ומתקני ייבוש צריך לשמש כאמצעי היחיד לשטיפת ידיים. אם כיור שטיפת ידיים אינו מחובר למערכת ניקוז, הוא יגרום לבעיות בניתוח.

פרטים נוספים: כיור לנטילת ידיים: clay-sinks.co.il