כיצד מייצרים קירות גבס?

עבודת תיקון גבס יכולה להיות תהליך מורכב. הדרך הטובה ביותר להבטיח תוצאה טובה היא לשכור קבלן טיח מורשה. אנשי מקצוע אלה ימשכו את כל האישורים הדרושים ויהיה להם הניסיון המתאים להשלים את העבודה. אומנם עבודות תיקון קטנות נראות פשוטות, אך הן דורשות הרבה הכנות, ניקיון והגנה. זה גם יכול להיות מסוכן לעבוד עם אדם ללא רישיון. כדי להימנע מזה, תמיד לבדוק אזכורים.

גבס הוא גימור רב ־ תכליתי המשמש לכיסוי קירות, תקרות ומשטחים אחרים. הוא יכול לשמש כגימור פנימי או חיצוני על בניינים. הוא יכול לשמש גם ליצירת מרקמים שונים על רהיטים, ולשמש כדבק בפרויקטי ניירת מאצ 'ה. שלא כמו טפטים, גבס הוא עמיד ויכול להימשך שנים. עם זאת, קבלנים רבים ממליצים שטיח אינו בחירה אידיאלית לכל המרחבים. זה בגלל שזה יכול להיות שביר.

לפני שמתחילים לעבוד על טיח, חשוב לוודא שמשטחי הקיר נקיים ונטולי שפכים ואצות ירוקות. זה יכול להוביל להתחברות גרועה בין פני השטח והטיח. מסיבה זו, יש להשלים את העבודה על פני השטח כולו לפני יישום הסיום. אם אתה מטייח קיר חיצוני, זה רעיון טוב להכין את השטח מראש על ידי הכנת המשטח עם מברשת תיל. באופן דומה, אם אתה מטייח קיר פנימי, אתה רוצה להשתמש פריימר לפני הפעלת הטיח. זה מונע ספיגת מים מהלאפה ומגן עליו מפני מזג האוויר.

ישנם סוגים רבים של טיח. הנפוצים ביותר מכילים גבס, מלט וסיד. חומרים אלה מיוצרים בצורת אבקה ומעורבבים עם מים. ברגע שהתערובת מתקשה, היא יכולה להיות מעובדת ומעוצבת. לאחר מכן, הטיח הוא לשים במקום עם דבק. גבס הוא חומר סיום נהדר, אבל הוא לא מתאים ליישומים נושאי עומס. בהתאם לעובי ולסוג הגבס, ייתכן שיהיה צורך לתמוך בגבס באמצעות מסגרת נסתרת.

כאשר שוכרים קבלן טיח, לוודא להשוות את עלות השירות שאתה צריך. העלות לטיוח קיר פנימי יכולה לנוע בין 3.50 ל-6.00 דולר למ "ר. חשוב לציין כי עבודת ההכנה הכרוכה בהסרת הגבס הקיים תגדיל את עלות הפרויקט שלך בכ-10%. למשל, זה יכול לקחת קבלן גבס שעה כדי לגרד ולעמוד מחדש על הקיר שלך. זה גם יכול לעלות עד 10 $ למ "ר אם אתה צריך להסיר טיח קיים.

אם אתה מתכנן להחליף חלק של גבס, זה חשוב לשכור קבלן טיח עם ניסיון. רק קבלני הגבס הטובים ביותר יוכלו לבצע את העבודה כראוי. חשוב גם לזכור שהסרת גבס תחשוף אותך לאזבסט. אם אתה לא יודע מה אתה עושה, אתה בסופו של דבר להיפגע או גרוע מכך.

אם אתה שוכר קבלן גבס, חשוב לוודא שהם רשומים ומוסמכים. כמה מקומות לחפש מידע זה כוללים הלשכה לעסקים טובים יותר ועמותות מסחר. ארגונים אלה יכולים להיות שימושיים למחקר קבלני טיח כפי שהם שומרים רשומות של תלונות. אמנם אתה אף פעם לא צריך לסמוך רק על מקורות אלה למידע, הם יכולים להיות נקודת התחלה מצוינת למחקר.

פרטים נוספים: אביבית קבלן גבס בצפון