מהן פינות האוכל ופינות מטבח ‏

קל לקשט אזור אוכל. שימוש באותו צבע כמו שאר החדר, הוסף ציור קיר צבעוני, פוסטר ממוסגר או פסל כדי להבליט את החלל. זה רעיון טוב לבחור יצירה פיסולית שמתאימה לצבע המבטא או הנושא שלך. עם זאת, להיות בטוח שאתה לא הולך לים. אתה רוצה שיהיה לך מספיק מקום לנוע.

כשמדובר בריהוט אוכל, ספסל פינתי הוא אפשרות נהדרת. ספסל עם כריות נשלפות ובסיס קשה הוא יותר מעשי ממושב עם כריות רכות. ספסל פינתי עם כריות ניתנות להסרה גם מתאים יותר למשפחות עם ילדים קטנים, כמו שאתה לא צריך לדאוג לכבס אותם לעתים קרובות. שולחן עם מקומות ישיבה לקבוצה גדולה יוסיף סימטריה ויהפוך את המקום ליותר מזמין. מנורת רצפה מודרנית יכולה לשמש כדי להוסיף מגע מודרני וכפול כפיסול.

ספסל פינתי יכול להיות תוספת מעשית לחדר אוכל. זה צריך להיות בסיס מוצק וכריות נוחות. סוג זה של מקומות ישיבה אינו מומלץ לילדים כפי שהם יכולים להתלכלך בקלות. ספסל פינתי עם בסיס קשיח הוא אופציה אידיאלית למי שרוצה להימנע מלשטוף כריות. ספסל פינתי עם כרית רכה יכול להיות קישוט שימושי במטבח.

אם יש לך מטבח צר, אתה יכול להתקין שולחן אוכל ”מחקה קפה”. סוג זה של רהיטים מחובר לקיר עם תמיכה אחת. זה חוסך מקום וגורם לחללי אוכל להיראות סימטריים יותר. זה מאוד נוח לשבת, והמושבים ניתנים להסרה. אם לשולחן הקפה יש צורת חצי עיגול, אפשר למקם אותו בפינה.

אזור אוכל יכול להיות קישוט שימושי במטבח. הוספת שולחן בפינה אינה רק מעשית אלא גם מושכת. זה יכול לשמש גם כמבטא דקורטיבי במטבח שלך. ספסל פינתי יכול לשמש כמבטא דקורטיבי לביתך, בנוסף להוספת שולחן. אתה אפילו יכול לשים כמה פריטים דקורטיביים על הקיר כדי ליצור חלל ייחודי. החדר שלך יבלוט מהשאר עם העיצוב הייחודי שלו.

באפשרותך להוסיף מקומות ישיבה נוספים לאזור האוכל שלך, או להשתמש בו כמקום אחסון עבור פריטים קולינריים. הוספת רהיטים נוספים יכולה לגרום לחדרך להיראות גדול יותר והוא יכול לשמש גם להצגת פריטי הבישול האהובים עליך. כדי לתת לאזור האוכל שלך תחושה טבעית, אתה יכול למקם צמחים קטנים בפינות. חשוב להציב חפצים דקורטיביים בפינות מטבח כדי שהמרחב יראה יותר מושך.

אם אתה מוגבל בחלל, אתה יכול להתקין ספסל בפינת אוכל. הספסלים האלה מאוד שימושיים במטבח. קל להתקין את הספסלים האלה. ודא הפינה שלך יש בסיס מוצק. מושבים רכים ניתן להסיר למטרות ניקוי. כדי להפוך את הפינה למושכת יותר, אתה יכול להוסיף כמה פריטים דקורטיביים. חלון מטבח יכול גם להיות אפשרות נהדרת לקשט את חדר האוכל שלך.

תלוי בחלל הפנוי, אתה יכול להתקין ספסל בפינה. ניתן להתקין ספסל פינתי במטבח גדול כדי להחזיק לפחות שני אנשים. אפשר גם לשים שולחן קטן במטבח ולהשתמש בחדר האוכל כמטבח. אתה אפילו יכול להוסיף כיסא בר לפינת הדירה שלך. אם יש לך דירה קטנה, אתה יכול להתקין ספסל קטן יותר בפינה.

כדי להימנע מהספסל הפינתי מלהראות משעמם, שים חתיכה גדולה יותר של אמנות בחדר. מנורות רצפה עכשוויות יכולות לשמש כפסלים. אזור האוכל הוא המקום העיקרי שבו אנשים יושבים ומדברים עם משפחה וחברים. לכן, העיטור צריך לשקף את אותו סגנון ויצירתיות. פינת אוכל יכולה להיות מקום מושך אם היא מעוטרת יפה. זה יכול להיות גם קישוט פונקציונלי. אתה יכול לנסות אפשרויות שונות כדי למצוא את אחד הנכון בשבילך.