שלושה דברים שיש לקחת בחשבון לפני התקנת ריצוף חוץ

אם יש לכם סיפון או פטיו, אולי הגיע הזמן לחשוב על ריצוף חוץ. מאמר זה יכסה את היסודות של ריצוף חוץ, כולל איזה סוג מתאים למרחב שלך. זה יהיה גם לדון היתרונות והחסרונות של סוג זה של ריצוף. להלן שלושה דברים שיש לקחת בחשבון לפני התקנת רצפת פטיו:

מה לדעת על ריצוף חוץ?

אם אתה שוקל להשקיע ריצוף חוץ עבור הבית שלך, אתה רוצה לוודא שאתה בוחר את החומר הנכון. בעוד עץ צפחה יכול להיות יקר, אריחי הסיפון פלסטיק הם אופציה נהדרת עבור אלה על התקציב. הם יספקו את אותה אסתטיקה ואינם דורשים התקנה יקרה.

אריחי קרמיקה ופורצלן הם שתי אפשרויות פופולריות. אמנם הם נפוצים יותר בהגדרות פנים, אך הם לא מצליחים כל כך בחוץ. חוץ מזה, הם יכולים להיות חלקלקים כשהם רטובים. מסיבה זו, תרצה להבטיח שלאריחי הקרמיקה או החרסינה שלך שיעורי ספיגה נמוכים. אריחי חרסינה הם אידיאליים לשימוש חיצוני מכיוון שיש להם קצב ספיגה של פחות מ-0.5%.

עץ הוא בחירה מצוינת לריצוף חוץ. זה נותן מראה מלוטש ומודרני לבית והוא תמיד בסגנון. אם אינך בטוח בעלות החומרים הללו, תוכל להשתמש באפליקציה מקוונת כמו פיירמרקט כדי להשוות מחירים ולקרוא ביקורות. יישום זה יאפשר לך להשוות מחירים ולמצוא את העסקה הטובה ביותר על ריצוף חוצות שלך.

אריחי גומי הם אופציה נהדרת נוספת לריצוף חוץ. אריחים אלה קלים לתחזוקה, נשארים קרירים יותר מבטון ונוחים להליכה עליהם. אם אתה רוצה אפשרות יוקרתית יותר, אתה יכול להתקין מרצפות אבן טבעית. מרצפות אלה יקרות יותר מריצוף לבנים, אך הן נמשכות זמן רב. יהיה עליך להכין בסיס שטוח עבור האבנים, אבל ברגע שהם מותקנים, הם תחזוקה נמוכה מאוד.

ריצוף חוץ – איך עושים את זה?

ישנם סוגים רבים ושונים של ריצוף חוץ. אתה יכול להשתמש בחומרים טבעיים כמו דשא, בטון או עץ על פני השטח. חומרים טבעיים הם זולים האחרון זמן רב. עם זאת, ישנם כמה חסרונות לחומרים טבעיים. אתה צריך לטפל בהם או שהם ייפגעו. אם אתה רוצה להאריך את החיים של חומרים טבעיים, אתה צריך לטפל בהם עם ציפוי עמיד למים.

בחירת החומר הנכון לריצוף חוץ היא חיונית. זה צריך להיות בטוח לילדים וצריך להיות עמיד מספיק כדי לעמוד בתנועת רגליים כבדה. כמו כן, כדאי לשקול את הבטיחות של חיית המחמד שלך. בעוד אריחי קרמיקה היא בחירה פופולרית עבור ריצוף מקורה, זה לא בטוח כאשר נעשה שימוש בחוץ. תלוי איפה אתה מציב את הריצוף, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו לאחר זמן מה.

אריחי גומי הם אופציה נהדרת נוספת לריצוף חוץ. אריחים אלה קלים לניקוי, נשארים קרירים יותר מבטון ונוחים להליכה עליהם. מומלץ גם לשקול מרצפות אבן טבעית. אלה יקרים יותר מבטון, אך הם עמידים ותחזוקה נמוכה. תצטרך שיהיה לך בסיס שטוח כדי להניח את האריחים האלה.

בחירת החומר הנכון לריצוף חוץ חיונית לקביעת הטון לפטיו שלך. יש הרבה צבעים שונים, מרקמים, ודפוסים זמינים לבחירה. החומר שתבחר צריך להתאים לטעם האישי שלך ולהשלים את שאר הרהיטים שאתה מציב באזור.

איזה סוג של ריצוף הוא הטוב ביותר עבור בחוץ?

ישנם מספר סוגים של ריצוף חוץ. עץ הוא בחירה פופולרית מכיוון שהוא עמיד בפני לחות ואלמנטים אחרים. עם זאת, רצפות עץ צריך להיות מוכתם מחדש כל שנתיים עד שלוש שנים או שהם עלולים להירקב בטרם עת. רצפה מורכבת היא סוג אחר של ריצוף חוץ המציע את אותם יתרונות אסתטיים כמו עץ אך עמיד בהרבה. הוא גם עמיד בפני קרינת השמש. זוהי בחירה מצוינת עבור בעלי בתים שרוצים ליהנות ממראה העץ מבלי לבזבז הרבה כסף.

סוג אחר של ריצוף לשימוש חיצוני הוא אבן. זה מגיע במגוון רחב של צבעים ודוגמאות. אבן היא גם קלה לתחזוקה. אם אבן מתחילה להיסדק, פשוט החלף אותה. עם זאת, בטון לא ניתן לתקן בדרך זו. סוג זה של ריצוף הוא אופציה נהדרת עבור פאטיו וסיפונים.

ללא קשר לאזור, ריצוף חוץ הוא שיקול חשוב. גשמים כבדים עלולים להרוס את הריצוף, לכן תרצו לבחור בחומרים עמידים בפני מזג אוויר. אם אתם מתכננים לבדר בחוץ, וודאו שהריצוף עמיד למים. שימוש בחומר איטום עמיד למים יעזור לשמור על בטיחות הרצפה ולמנוע מהמים לפגוע בה.

בעת בחירת חומר עבור ריצוף חוץת, מומלץ לשקול את האקלים ואת הצרכים של הלקוחות שלך. בנוסף למראה יפה, עץ נחמד גם למגע. זה גם מונע הצטברות חום מתחת לרגליים בתנאי שמש. זה אידיאלי למרפסות, בהן רצפת עץ מאפשרת לכם ליהנות מהצמחים שלכם.